تحقیقات بیانگر این واقعیت است که: "هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید تقریبا هفت برابر بیشتر از حفظ آن است"( اصیل،1394). در رویکرد هویتی به برند، خلق یک هویت یکپارچه، بصری و رفتاری را در کانون توجه خود قرار میدهیم و چنین فرض میکنیم که مشتریان مشخصات هویتی برند را در قالب ذهنی خود به شرکتها نسبت می دهند، این امر شرکت و کارکنانش را در کانون خلق مهمترین دارائی شرکت یعنی برند قرار می دهد. بنابراین مساله اصلی این پژوهش این است که: در رویکرد هویتی به برند، از طریق یک دیدگاه جامع و رویکردی زیربنایی نسبت به برند، به بررسی این مهم میپردازیم که چگونه هویت برند بر وفاداری مشتریان نسبت به برند تاثیر میگذارد.

 

 

قیمت : 35000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

تجزیه و تحلیل فرسودگی شغلی با تعلل ورری کارکنان -(مدیریت و...)

بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان -(مدیریت و ...)

ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد توسعه محصول صادراتی در صنایع کوچک و متوسط-(مدیریت و...)

برند ,برند، ,هویت ,مشتریان ,یک ,نسبت ,به برند، ,را در ,هویت برند ,رویکرد هویتی ,در رویکرد

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران