تحقیقات بیانگر این واقعیت است که: "هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید تقریبا هفت برابر بیشتر از حفظ آن است"( اصیل،1394). در رویکرد هویتی به برند، خلق یک هویت یکپارچه، بصری و رفتاری را در کانون توجه خود قرار میدهیم و چنین فرض میکنیم که مشتریان مشخصات هویتی برند را در قالب ذهنی خود به شرکتها نسبت می دهند، این امر شرکت و کارکنانش را در کانون خلق مهمترین دارائی شرکت یعنی برند قرار می دهد. بنابراین مساله اصلی این پژوهش این است که: در رویکرد هویتی به برند، از طریق یک دیدگاه جامع و رویکردی زیربنایی نسبت به برند، به بررسی این مهم میپردازیم که چگونه هویت برند بر وفاداری مشتریان نسبت به برند تاثیر میگذارد.

 

 

قیمت : 35000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

تجزیه و تحلیل فرسودگی شغلی با تعلل ورری کارکنان -(مدیریت و...)

بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان -(مدیریت و ...)

ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد توسعه محصول صادراتی در صنایع کوچک و متوسط-(مدیریت و...)

برند ,برند، ,هویت ,مشتریان ,یک ,نسبت ,به برند، ,را در ,هویت برند ,رویکرد هویتی ,در رویکرد

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کاغذ مچاله های فراری پایگاه اینترنتی برگزاری آزمون آنلاین A girl from The Middle East سرباز رهبر birds دهیاری روستای سلیمان آباد زرند روح الامین یرگزاری دوره آموزش فلسفه برای کودکان در شیراز بهترین ارگانیک هابرای زندگی کافی نت راه فردا نودژ