ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی اغلب به روند بین المللی شدن شرکت ها مربوط می شود و فعالیت های صادراتی درمرحله اول این فرآیند جای میگیرد. با این حال، شرکت های فعال در کشورهای در حال ظهور به نظر می رسد بدنبال نشان دادن مزایای رقابتی خود هستند و بدین جهت الگوهای توسعه بین المللی را دنبال می کنند که ممکن است با شرکت های فعال در کشورهای توسعه یافته، که در آن مدل های بین المللی سازی ایجاد شده، متفاوت باشد. به طور خاص، شرکت های صادر کننده از کشورهای در حال ظهور در بهره برداری از منابع محدودیت دارند، به خصوص شرکت های کوچک (به عنوان مثال برای سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه). علی رغم این واقعیت ها، در ادبیات مربوط به عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط، به آنها ارتقای ظرفیت نوآوری شان در راستای دستیابی به عملکرد صادراتی بهتر پیشنهاد شده ، زیرا توجه کمی به تجارب بین المللی به عنوان یک عامل مهم برای نوآوری داشته اند. در این راستا، ضرورت دارد تا تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی در عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط (SME) فعال در کشور بررسی شده و عوامل مهم اثرگذار بر آن شناسایی شوند. بدین جهت لازم است دیدگاه مبتنی بر منابع و رویکرد قابلیتهای پویا به عنوان چارچوب نظری مورد استفاده قرار گیرد. لذا سهم اصلی این تحقیق روشن کردن نقش نوآوری در عملکرد صادرات SMEs است، و مقایسه آن با تجارب بین المللی که تأثیر آن بر عملکرد صادراتی درک نشده است. این مقایسه نسبتا مهم است زیرا ادبیات ظرفیت نوآوری را برای SMEs، که دسترسی به منابع کمتری نسبت به شرکت های بزرگ دارند ، مورد توجه قرار میدهد.
قیمت : 45000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
تجزیه و تحلیل فرسودگی شغلی با تعلل ورری کارکنان -(مدیریت و...)
بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان -(مدیریت و ...)
ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد توسعه محصول صادراتی در صنایع کوچک و متوسط-(مدیریت و...)
المللی ,های ,شرکت ,عملکرد ,نوآوری ,ظرفیت ,بین المللی ,شرکت های ,ظرفیت نوآوری ,کوچک و ,عملکرد صادراتی
درباره این سایت