بسیاری از محصولاتی که به بازار عرضه می­شوند باید دارای دسته بندی باشند. بعضی از بازاریان، بسته­بندی را بعد از قیمت، محصول، مکان (بازار) و ترویج فروش، پنجمین P می­دانند. [1] اغلب بازاریان، بسته­بندی را یکی از عوامل مهم استراتژی محصول می­دانند. بسته بندی عبارت است از فعالیت­هایی که شامل طراحی و تولید یک ظرف یا پوشش برای محصول می­شود. بسته بندی در حقیقت باید محصول را شرح دهد و با ظاهر خود، خریدار را متقاعد کند که محصول قابل اعتمادی است. به دلیل اهمیت این موضوع، در تحقیق حاضر محقق به بررسی اثر جذابیت طراحی بسته­بندی بر انتخاب مصرف­کنندگان در صنعت بسته بندی لوازم ارایشی پرداخته است. با استفاده از پرسشنامه و فرم مشاهده، نظرات 400 نفر از پاسخگویان در سطح استان سمنان جمع­آوری شده  و به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها، از نرم­افزارهای SPSS استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از

 

قیمت : 35000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

تجزیه و تحلیل فرسودگی شغلی با تعلل ورری کارکنان -(مدیریت و...)

بررسی تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان -(مدیریت و ...)

ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد توسعه محصول صادراتی در صنایع کوچک و متوسط-(مدیریت و...)

بندی ,بسته ,محصول ,طراحی ,بسته­بندی ,  ,بسته بندی ,بسته­بندی را ,بازاریان، بسته­بندی ,بندی لوازم ,بررسی اثر

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران